Kort berichtje vanuit Sudan - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Jeffrey en Jose - WaarBenJij.nu Kort berichtje vanuit Sudan - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Jeffrey en Jose - WaarBenJij.nu

Kort berichtje vanuit Sudan

Door: destinationcapetown

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Jose

30 Januari 2011 | Soedan, Khartoem

Vandaag zijn we in Khartoum, Sudan gearriveerd. We hoorde hier vandaag dat er in Egypte veel problemen zijn. Gelukkig zijn we Egypte al even uit. Morgen gaan we ons visum voor Kenya regelen en vertrekken dan meteen richting grens Ethiopie. De grensovergang van Egypte naar Sudan is een zeer memoriabele, een uitgebreider verslag en foto´s hiervan volgen nog. We hebben eerst nog wat tijd nodig om aan de 35 graden hier te wennen :-)
Later meer.......

• 31 Januari 2011 - 08:42

Andre Lucia En Saman:

hoi hier een berichtje uit het koude nederland
    s'nachts 4 tot6 graden vorst overdag 2 graden
    wij zijn blij dat jullie egypte uit zijn want het is daar nu niet meer veilig
    wij hopen dat de reis voorspoedig verloopt
    groetjes
    andre lucia en samantha

• 31 Januari 2011 - 11:34

Wil W.:

Hallo M & J,

Goed te horen dat jullie In Soedan zitten en Egypte uit zijn!!!
    Wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb klink weer geweldig.
    Ja en over die temperaturen moeten we het maar niet hebben hoor.................
    brrrrrrrr hier is het koud.
    Lekker genieten en tot de volgende keer!!!!!!

Doei.

• 31 Januari 2011 - 14:59

Sonja:

Hey hallo,

Jeetje 35 graden, dat is gewoon niet voor te stellen hier op dit moment,
    stuur anders maar een beetje zon deze kant op kunnen wij er ook een beetje van genieten.

Veel plezier weer en tot horens..........

Groetjes Sonja

• 01 Februari 2011 - 18:52

Petra:

Hoi hoi

Zo dan lekker met de auto er op uit! Geweldig joh!
    Je had me wel verteld over je reizen, maar nu het kunnen volgen is natuurlijk nog leuker.

Fijn om te lezen dat jullieuit Egypte weg zijn. Geniet van julliereis! Spreek je vSt overeen poos weer in de winkel.

Groefje Petra en Danischa

• 02 Februari 2011 - 16:43

Ingrid S:

Hé Marie,
    Ik lees wel dat je het goed naar je zin hebt. En natuurlijk ligt er in woestijn geen prulletje, dat waait meteen weg door de wind..haha. In Soedan nog niets te merken van de onrust (stond iets van in de krant dat ook hier onrust is tegen de regering) Laten we hopen van niet. Ik wens jullie een goede en mooie doorreis naar de Kaap..
    Ik lees later weer.
    Groetjes Ingrid

• 02 Februari 2011 - 21:55

Pris Henk En Kids:

hallo net jullie verslag weer gelezen we zijn blij dat het zo lekker gaat en wat een vervelende temperatuur bij jullie hier is het lekker cool ha ha ha. Nou dikke kus van ons allemaal

• 05 Februari 2011 - 10:05

Jeremy En Damien:

Hallo Ome jeff en JOSE.
    gaat het goed met jullie rally door africa , wij willen meer fotos zien , wij hadden effe een vraagje , mogen wij je playstation 3 lenen , want die staat nu toch maar vast te roesten , we willen niet op je antwoord wachten want dat duurt te lang (we hebben niet zoveel geduld) bij geen reactie binnen 24 uur gaan we ervan uit dat het goed is en zetten we ons plan in werking , we laten oma hem gewoon even ophalen , groeten en nog veel reis plezier in africa , dan hebben wij dat hier ook met je playstation , je allerliefste en favoriete neefjes jeremy en damien

• 05 Februari 2011 - 21:57

Jan:

Dag schat,

Aan 35° zou ik ook moeten wennen. Ik ben wel blij dat je op tijd weg bent uit Egypte, maar er komen vast nog avonturen. Ik hoop dat jullie veilig terugkomen.

• 07 Februari 2011 - 18:14

Coby:

Hallo Zo te lezen gaat het met jullie goed. Jullie klagen over de hitte maar wij hebben storm.
    Het is een geluk dat jullie op tijd uit Egypte weg waren. Hoop dat de reis verder voorspoedig
    verloopt en eigenlijk is het niet te begrijpen dat de helft er al bijna op zit.
    Wens jullie heel veel reisplezier dus geniet ervan.

Gr. Coby

• 08 Februari 2011 - 13:10

John En William:

Hoi Jeffrey en Jose

Wat een leuke verhalen en foto's, weer erg gezellig jullie zo te mogen volgen.

Liefs John en William