Weer thuis.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jeffrey en Jose - WaarBenJij.nu Weer thuis.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jeffrey en Jose - WaarBenJij.nu

Weer thuis....

Door: destinationcapetown

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Jose

05 Juni 2011 | Nederland, Breda

Inmiddels zijn we alweer ruim 1,5 maand terug in Nederland. De terugvlucht ging voorspoedig met een tussenlanding van een paar uur in Dubai. De auto is eind april aangekomen in de haven van Rotterdam en heeft mijn broer er heel lief voor gezorgd dat de container naar Hazeldonk kwam waar we de auto op konden halen. Eindelijk kon Jeffrey mij dan toch echt veilig weer thuis afzetten -:).
De laatste paar dagen in Kaapstad hebben we nog gewinkeld, naar het Afrika Museum en het Two Oceans Aquarium geweest. Ondanks dat wij niet echt museum bezoekers zijn vonden we beide heel erg leuk om te zien.
Gelukkig hebben we dit jaar een prachtig voorjaar en zijn we alweer een keer gaan kamperen. Toch missen we dan wel iets van Afrika. Of het nu het trompetteren van de olifanten is, het brullen van de leeuwen of het brullen van de nijlpaarden........ we zijn er niet helemaal uit. Het maakt wel dat we het er veel over hebben en het allebei ontzettend jammer vinden dat het weer voorbij is. Jeffrey heeft de taak op zich genomen om van alle filmpjes die we hebben gemaakt een mooie dvd te maken en ik ga weer een fotoboek maken, maar hier moet je ff de tijd voor nemen.
Concrete plannen voor een volgende reis maken we nog maar niet, eerst deze maar eens verwerken. Het was weer een geweldige onvergetelijke ervaring!!!!!!!!
Als we de verslagen teruglezen zien we bijna bij ieder land staan dat we er te snel weer uit moesten, dus wie weet......
Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties, het is echt heel leuk om te zien dat de site gevolgd wordt en dat er nog aan je gedacht wordt ook al ben je een tijd weg. Iedere keer als we op internet konden keken we als eerste of welke nieuwe reacties er waren
Voor deze keer ff niet : later meer.......

Groetjes Jeffrey en Jose

• 14 Juni 2011 - 18:02

Arnoud En Trix:

wij zijn op weg naar de noordkaap- variant op kaapstad-, en naderen de poolcirkel.
    hebben jullie ook met veel belangstelling gevolgd, zijn benieuwd naar een evenueel vervolg. groetjes, berichten later nog na onze terugkomst.

aroud en trix

• 23 Augustus 2011 - 11:12

Suzanne Ramlal:

Hey Hey Joseetje, zo te lezen was het een geslaagde (groeten uit de Rimboe) vakantie :P. En is het idd misschien niet verkeerd om nog een keer die kant op te gaan. Ik ben benieuwd naar de foto's. Groetjes Suzanne Ramlal